
FAQ
Hur gör jag en beställning?
Du kan enkelt göra en beställning av de produkter som finns i webshopen via vår hemsida genom att bara följa stegen i webshopen, men om du söker något som inte finns här så kontakta oss via kontaktformuläret ovan, eller via telefon eller e-post.
Vad gör jag om jag inte hittar den artikel som jag söker efter i webshopen?
Vi har långt ifrån alla våra produkter på webshopen. Kontakta oss via telefon eller e-post (kontaktinformation finns nedan) så hjälper vi dig med dina delar. Vi har ett brett utbud från våra leverantörer och kan tillhandahålla många varumärken.
Har ni en fysisk butik?
Vi har tyvärr ingen fysisk butik utan vi säljer bara via hemsidan, telefon och e-post. Vi skickar varorna hem till dig eller till närmsta postombud, beroende på vad du har beställt.
Frakt & leveranstid
Leveranstiden varier beroende på vilka produkter som du beställer av oss. Om du pratar med oss i telefon eller via e-post kan vi ofta ge en ungefärlig leveranstid på de saker som du vill beställa.
Betalning - och köpevillkor
Oavsett om du beställer i webshopen eller på annat sätt så erbjuder vi direktbetalning via kortbetalning, Klarna, Swish etc.
Vi har 14 dagars öppet köp på alla våra produkter. Vill du returnera en vara efter denna tiden? Kontakta oss så ser vi vad vi kan göra.
Jag är företagare, levererar ni till oss också?
Vi levererar till alla - från hemmaskruvaren till företagare. Kontakta oss för mer information om hur vi hanterar företagskunder!
Har ni bilvård och verktyg?
Vi kan leverera bilvård, verktyg och verkstadsutrustning, och massa andra bil - och motorrelaterade produter. Mycket av detta kommer ut i webshopen med tiden, men tills dess är det bara att kontakta oss så löser vi det mesta.
Jag hittar inte svaret på min fråga här.
Hittar du inte svaret på din fråga så kontakta oss så ska vi säkert hitta ett svar! KONTAKT